29 Disember 2016

Demo Masakan Ahza : Cara Membuat Char Kway Teow Mesra Kanak-kanak



Kway teow adalah makanan cina. Sekarang ni kway teow popular sebagai makanan Thailand. Saya memang suka makanan Thailand dan Cina. Dalam video ini, saya tunjukkan cara-cara membuat char kway teow basah yang bercirikan mesra kanak-kanak. Semasa saya memasak saya tak letak telur sebab telur dah habis saya makan. Kalau kawan- kawan nak letak telur, letak lah. Kalau ada kerang lagi sedap tapi saya tak boleh makan kerang.





Char kway teow adalah makanan kegemaran saya juga. Char kway teow yang saya buat sedap sangat. Kawan-kawan boleh ikut cara-cara saya membuat kway teow mesra kanak-kanak. Lepas tu, bolehlah kawan-kawan makan dengan puas.

Lepas ni masih ada lagi video yang menarik dari saya. Jadi jangan lupa like video saya dan subscribe. Jangan lupa juga follow blog saya. Jumpa lagi dilain kali.   

4 ulasan:

  1. memang best kalau makan kway teow ni..
    nak kena masak ni

    BalasPadam
  2. salam..
    oh char kway teow tnpa telo n kerang la ni..letak bnyk sayo mesti lagi sedap...
    haihh..terliuq dah..huhu

    BalasPadam